Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności

Projekty domów - szukasz wymarzonego?

Zadzwoń! 71 715 20 60 (pon.-pt. 8-21, sob. 9-17) lub

Pomoc

Chcąc ułatwić korzystanie z naszego portalu, stworzyliśmy poradnik, w którym uwzględniliśmy najczęściej poruszane kwestie związane z funkcjonowaniem Społeczności.

Jeśli jednak nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z naszym centrum pomocy.

  • Jak się zarejestrować?

    Rejestracja na portalu extradom.pl jest prosta i bezpłatna. Aby założyć konto, należy kliknąć w prawym górnym rogu strony Załóż konto. Wyświetlona zostanie zakładka z formularzem rejestracji, którą należy uzupełnić wpisując wymagane dane.

    • Twój pseudonim - będziesz się nim podpisywać w każdym miejscu na portalu.
    • Twój e-mail - adres ten będzie Ci potrzebny do logowania się na portal.
    • Hasło/Powtórz hasło - hasło, dzięki któremu tylko Ty będziesz mógł zarządzać swoim kontem.

    Aby założyć konto, zapoznaj się z regulaminem i zaznacz, że go akceptujesz, a następnie zatwierdź wszystko przyciskiem Załóż konto.

  • Jak się zalogować?

    Aby się zalogować, wejdź w pole Zaloguj na stronie głównej, w prawym górnym rogu. Po kliknięciu wpisz swój adres e-mail podany przy rejestracji oraz hasło do konta.

  • Nie mogę się zalogować

    Jeśli problemy z logowaniem nie wynikają z wprowadzenia błędnego loginu lub hasła, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Dane kontaktowe znajdziesz poniżej. Twój problem zostanie rozwiązany indywidualnie.

  • Nie pamiętam hasła

    Jeżeli nie pamiętasz hasła do swojego profilu, pod formularzem logowania kliknij w pole Nie pamiętam hasła. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, na który zostanie wysłany link do zmiany hasła. Adres e-mail musi być identyczny z podanym przy rejestracji.

  • Jak zmienić hasło?

    Aby zmienić swoje hasło kliknij w miniaturę Twojego zdjęcia profilowego, które znajduje się w prawym górnym rogu strony. Po rozwinięciu się listy dostępnych funkcji przejdź do opcji Ustawienia. Wyświetli Ci się panel umożliwiający zmianę hasła, adresu e-mail. Zmiany wprowadzaj pojedynczo i każdą z nich zapisuj poprzez przycisk Zapisz.

  • Jak ustawić i zmienić zdjęcie profilowe?

    Jeśli postanowiłeś zaktualizować swoje zdjęcie profilowe, po przejściu na swój profil wybierz opcję Zmień znajdującą się w lewym górnym rogu aktualnego zdjęcia profilowego. Po wybraniu z dysku nowej miniatury, kliknij Zapisz. Opcja edycji umożliwia także całkowite usunięcie zdjęcia profilowego za pomocą pola Usuń. Po usunięciu automatycznie zostanie ustawiona grafika podstawowa.

  • Jak usunąć konto?

    Aby usunąć konto należy wysłać wiadomość e-mail na adres moj@extradom.pl z prośbą o jego usunięcie. Wiadomość ta musi zostać wysłana z adresu e-mail podanego przy rejestracji.

  • Gdzie można dodać zdjęcia z budowy konkretnego projektu?

    Zdjęcia z budowy domu, aranżacji wnętrz oraz ogrodu dodajemy na stronie projektu w budowie. Aby dodać zdjęcie, w wyszukiwarce wpisz nazwę projektu, a następnie wybierz jego odpowiednią wersję. W propozycjach otrzymasz także projekty powiązane, które będą różniły się od tego, który realizujesz np. rodzajem ogrzewania, dlatego najłatwiej wyszukiwać po nadawanym indywidualnie dla każdego projektu kodzie. Po wybraniu swojego projektu, przejdź do zakładki Dom w budowie (Społeczność) (np. Noelia w budowie 57 budujących), która znajduje się w prawej części strony, tuż nad Kup teraz projekt. Teraz dodaj zdjęcie w taki sam sposób, jak w przypadku dodawania go na swój profil lub profil innego Użytkownika. Jeśli dodasz zdjęcie z budowy na swoim profilu, nie zobaczą go osoby zainteresowane budową tego projektu.

  • Gdzie można zobaczyć zdjęcia z budowy konkretnego projektu?

    Każdy projekt posiada zakładkę, w której budujący bądź zainteresowani jego budową Inwestorzy mogą publikować posty, zadawać pytania oraz dodawać zdjęcia z realizacji. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkie treści dostępne są w jednym miejscu, co ułatwia dyskusje i wymianę informacji między zainteresowanymi, a dodatkowo udogodni poruszanie się po serwisie. Aby zobaczyć zdjęcia z budowy domu, po wpisaniu swojego projektu w wyszukiwarce, przejdź do zakładki Dom w budowie (Społeczność) (np. Noelia w budowie 57 budujących), która znajduje się w prawej części strony, tuż nad Kup teraz projekt.

  • Jak dodać zdjęcia na swoim profilu? Jaki mogą mieć rozmiar?

    Pamiętaj, że zdjęcia dodawane bezpośrednio na Twoim profilu nie powinny być zdjęciami z budowy i aranżacji domu oraz ogrodu. Takie zdjęcia dodajemy w zakładce Projekt w budowie.

    Aby dodać zdjęcie do swojej galerii należy przejść na swój profil, a następnie w polu przeznaczanym do dodawania treści na Społeczności wybrać zakładkę zdjęcie. Po kliknięciu w obszar, na którym widnieje komunikat: wybierz lub przeciągnij tu zdjęcie, wyświetli nam się okno z plikami dostępnymi na naszym komputerze. Po odnalezieniu folderu ze zdjęciami przeznaczonymi do wgrania, wybieramy konkretne pliki, używamy opcji otwórz, a następnie uzupełniamy opis zdjęcia oraz dodajemy tagi, które pomogą pozostałym Użytkownikom odnaleźć Twoją realizację po konkretnej kategorii. W taki sam sposób przebiega publikowanie zdjęć na profilach innych użytkowników.

    Maksymalny rozmiar pliku, który możemy dodać do galerii to 2MB. Jeśli zdjęcie jest większe należy zmienić jego rozmiar, ponieważ zostanie automatycznie pominięte podczas wgrywania na serwer.

  • Jak dodać post?

    Jeśli chcesz pochwalić się ukończeniem kolejnego etapu budowy lub podzielić się z pozostałymi Inwestorami cennymi uwagami, wejdź na swój profil na Społeczności Extradom, dodaj treść postu w odpowiednim polu, a następnie kliknij przycisk Udostępnij.

  • Jak dodać komentarz?

    Jeśli chciałbyś udzielić odpowiedzi na zadane przez Użytkownika pytanie lub podzielić się swoją opinią pod jego postem, kliknij w pole tekstowe, dodaj treść oraz zdjęcia, a następnie kliknij przycisk Udostępnij.

  • Jak wysłać prywatną wiadomość?

    Aby wysłać wiadomość prywatną, przejdź na profil użytkownika, do którego kierujesz swoje pytanie. W pasku nawigacji przejdź do zakładki Wiadomość. Po uzupełnieniu treści kliknij Wyślij. Wiadomość odczyta jedynie użytkownik, do którego została wysłana, nie będzie ogólnodostępna na jego profilu. Każda nowa wiadomość będzie sygnalizowana podświetlonym symbolem koperty znajdującym się przy miniaturze Twojego zdjęcia profilowego w prawym górnym rogu strony. Po kliknięciu w ikonkę koperty, przejdziesz do całej historii swoich konwersacji.

  • Jak dodać wpis na koncie użytkownika?

    Jeśli chciałbyś dodać wpis na profilu użytkownika, który nie będzie pytaniem, a Twoją uwagą co do realizowanych przez niego prac czy cenną wskazówką, przejdź na jego profil, a następnie po uzupełnieniu pola Post kliknij Udostępnij. Jeżeli natomiast chciałbyś mu zadać konkretne pytanie, na jego profilu wejdź w zakładkę Pytanie, uzupełnij pole i udostępnij.

  • Jak zadać pytanie?

    Jeśli pytanie dotyczy projektu z naszej oferty i ma dotrzeć do wszystkich jego Inwestorów, przejdź do zakładki Projekt w budowie, wybierz opcję Pytanie, wpisz treść, szczegóły i opublikuj!

  • Jak zaznaczyć najlepszą odpowiedź?

    Jeśli Twoim zdaniem, któraś z udzielonych odpowiedzi jest bardziej merytoryczna i pozwala na rozwiązanie poruszonej kwestii, możesz nagrodzić Użytkownika, który ją dodał, klikając przy jego komentarzu czerwony znacznik. Odpowiedź, która zostanie uznana za najlepszą przez największą liczbę Extradomowiczów, zostanie wyróżniona i znajdzie się tuż pod pytaniem naszego użytkownika, bez względu na datę jej dodania.

  • Dlaczego nie można dodawać zdjęć w polu Post lub Pytanie?

    Fotografie dodane w zakładce Zdjęcia automatycznie trafią do galerii na Twoim profilu. W przypadku dodawania ich w polu Post lub Pytanie stworzysz artykuł, a zdjęcia nie pojawią się na Twoim profilu jako galeria, co sprawi, że oglądanie ich przez Użytkowników będzie utrudnione.

  • Jak dodać zdjęcie w komentarzu?

    Przy każdym Poście oraz Pytaniu zarówno na Twoim profilu, profilu innego użytkownika i projekcie możesz dodać komentarz z załączonym zdjęciem. Po kliknięciu pola Dodaj zdjęcie widocznego pod polem tekstowym, wybierz zdjęcie z Twojego komputera, a następnie Opublikuj post wraz z grafiką.

  • Jak dodać użytkownika do Extraznajomych?

    Aby obserwować konkretnego użytkownika naszej Społeczności, przejdź na jego profil i kliknij w pole Obserwuj (znajduje się ono nad zdjęciem profilowym, tuż obok nazwy użytkownika). W każdej chwili możesz także przerwać śledzenie jego profilu klikając x przy polu Obserwuj.

  • Co można obserwować? Czym jest "extra"?

    Uważasz, że porady lub zdjęcia udostępniane przez danego Extradomowicza są dla Ciebie szczególnie pomocne i chciałbyś śledzić dodawane przez niego wpisy? Przejdź na jego profil i kliknij obserwuj. Po dodaniu użytkownika do grona osób obserwowanych, będziesz dostawał powiadomienia o wszystkich publikowanych przez niego treściach. Dzięki opcji extra, które spełnia takie same zadania jak obserwuj możesz w łatwy sposób dodać także wybrany projekt do swojego podręcznego katalogu ulubionych projektów i otrzymywać wszystkie najświeższe informacje dotyczące obserwowanego przez Ciebie taga. Liczba obserwujących osób informuje, ilu użytkowników pozytywnie oceniło dany projekt.

  • Jak korzystać z tagów?

    Tagi to najpopularniejsze słowa, którymi możesz opisywać zdjęcia i wpisy. Pomagają one uporządkować treści we wspólne grupy. Do jednego zdjęcia lub wpisu można dodać kilka tagów. Każdy tag jest jednocześnie odnośnikiem do wszystkich treści z nim związanych.

    Aby zobaczyć treść w danym tagu, wpisz w wyszukiwarkę hasło, którego szukasz. Wyszukiwarka podpowie Ci odpowiedni tag, który został przypasowany. Aby znaleźć listę najczęściej wybieranych tagów, wejdź w zakładkę Społeczność.

  • Jak działa wyszukiwarka?

    Nasza wyszukiwarka umożliwia Ci odszukanie projektu domu, użytkowników Społeczności, artykułów zawierających interesujące Cię tematy oraz dostępnych tagów. Po wpisaniu w niej słowa klucza, otrzymasz propozycje powiązanych z wprowadzonym tekstem treści znajdujących się na naszym portalu. Z lewej strony wyświetlą się dostępne w naszej ofercie projekty domów. Prawa strona poświęcona jest tylko i wyłącznie Społeczności. Znajdziesz tutaj propozycje tagów, posty, artykuły i porady oraz nazwy użytkowników.

  • Co zawiera zakładka Społeczność?
    • Społeczność: Miejsce, w którym poznasz doświadczonych Inwestorów, znajdziesz inspiracje i praktyczne rady ponad 290 tys. budujących domy.
    • Pytania i odpowiedzi: Zadasz pytanie, zgłębisz wiedzę, skorzystasz z doświadczenia Extradomowiczów i pomożesz innym znaleźć rozwiązanie poruszanych przez nich kwestii.
    • Porady Ekspertów: Dział, w którym znajdziesz praktyczne porady naszych Ekspertów. Czytaj artykuły i sugeruj się wskazówkami związanymi z budową domu oraz aranżacją wnętrz i ogrodów
  • Jak korzystać z paska zakładek?

    Po przejściu na stronę główną extradom.pl, tuż pod wyszukiwarką znajdującą się w górnej części strony, znajdziesz pasek zakładek z kategoriami projektów dostępnych w naszej ofercie. W zakładce znajdują się projekty domów, garaży, dodatkowe oraz osiedli, a także projekty w promocji, najczęściej budowane oraz nowe. Po wybraniu konkretnej zakładki należy doprecyzować, jakim projektem jesteście zainteresowani i klikając jedną z wielu opcji przejść do listy odpowiadających nam projektów.

  • Co zawierają zakładki na dole strony?
    • O nas - znajdziesz tutaj wszystkie najważniejsze informacje o firmie Extradom
    • Dla specjalistów - w tej zakładce znajdziesz opis korzyści wynikających z założenia profilu firmowego oraz formularz rejestracyjny dla firm. Rejestracja podobnie jak w przypadku zwykłego konta jest całkowicie darmowa.
    • Regulamin - znajdują się tutaj wszystkie zasady regulujące funkcjonowanie naszego portalu
    • Polityka prywatności - polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Państwa przez Serwis Extradom.pl.
    • Pomoc - szukasz odpowiedzi na pytania związane z funkcjonowaniem portalu? W tym miejscu znajdziesz odpowiedź na większość z nich
    • Zgłoś błąd lub wyraź opinię - jeśli zauważyłeś błąd w działaniu serwisu lub chciałbyś podzielić się swoją opinią dotyczącą jego funkcjonowania, wypełnij formularz dostępny w tej zakładce
    • Mapa strony - zawiera katalog dostępnych projektów oraz firm w kolejności alfabetycznej
    • Kontakt - znajdziesz tu wszystkie dane adresowe naszej firmy oraz kontakt do pracowników poszczególnych działów
  • Na czym polega czat z architektem?

    Jeśli zależy Ci na szybkiej poradzie specjalisty dotyczącej konkretnego projektu, przejdź na stronę główną extradom.pl i rozpocznij czat z naszym architektem, który jest do Twojej dyspozycji w dni powszednie od 8:00 do 22:00, a w sobotę i niedzielę od 9:00 do 23:00. Zapraszamy do kontaktu!

Pomoc

Diana Pidlesetska

moj@extradom.pl
Specjalistka ds. komunikacji
Poniedzialek - Piątek 8:00 - 16:00
REKLAMA
Zamknij