Dodatkowe cechy
Liczba stanowisk
Pokoje (bez salonu)
Garderoby
Łazienki (z toaletami)
Kuchnia
Szerokość
Długość
Dodatkowe cechy
Długość elewacji
Szerokość elewacji
Wysokość budynku
Zobacz szczegóły
Polski biznes opiera się na handlu i usługach. Mimo ogromnej popularności sprzedaży przez internet, sklepy stacjonarne mają się świetnie. Istnieje bowiem duża grupa klientów, którzy wolą obejrzeć towar zanim go kupią. Żeby jednak działalność przynosiła oczekiwane zyski, trzeba przyciągnąć klienta. Kreowanie wizerunku firmy najlepiej zacząć od odpowiedniego lokalu. Wychodząc naprzeciw coraz większym oczekiwaniom inwestorów, gotowe projekty sklepów zróżnicowano architektonicznie. Przedsiębiorcy mogą wybrać malutki budynek nieprzekraczający 30 metrów kw., ale są także kilkudziesięcio-, a nawet kilkusetmetrowe. Najważniejsza w sklepie jest sala sprzedaży. Musi być odpowiedniej wielkości. Wiadomo, że na ekspozycję ubrań czy biżuterii nie potrzeba dużo miejsca, ale już na sklep z artykułami budowlanymi niezbędna jest duża przestrzeń. W lokalu tego rodzaju, niezależnie od branży, konieczny jest magazyn (niekoniecznie duży) i zaplecze socjalne z toaletą. Ważna jest także witryna. Nie ma lepszej wizytówki dla lokalu. Większość projektów sklepów jest przygotowana do dowolnej zmiany wyglądu elewacji. Ma to znaczenie, jeśli chcemy, żeby nasz budynek wkomponował się w otoczenie.